.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود یک میلیارد متر مکعب آب در گیلان

نماینده مردم لنگرود در مجلس از کمبود یک میلیارد متر مکعب ذخیره آب در گیلان خبر داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مهرداد لاهوتی شامگاه شنبه در جمع مدیران این شهرستان، اظهار کرد: آب مورد نیاز گیلان 3 میلیارد و 100 میلیون مترمکعب است.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 5 میلیارد مترمکعب آب به دریا ریخته می‌شود، افزود: ذخیره آب در گیلان حدود 1.5 میلیارد متر مکعب است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس میزان کمبود ذخیره آب گیلان را یک میلیارد مترمکعب عنوان کرد و گفت: باید با مدیریت صحیح آب مورد نیاز کشاورزی را تامین کرد.

وی از تشکیل سازمان آب در لنگرود خبر داد و یادآور شد: کشاورزان لنگرودی برای برطرف شدن مشکلات خود به شهرستان‌های همجوار مانند رودسر و لاهیجان مراجعه می کردند که با تشکیل سازمان آب در لنگرود تا حدود زیادی از مشکلات شهرستان برطرف می‌شود.

لاهوتی با اشاره به کمبود آب شالیزارهای لنگرود تصریح کرد: با همت مسئولان و همکاری کشاورزان تا حدود زیادی از مشکلات منطقه برطرف شده است.

فرماندار لنگرود نیز در ادامه جلسه مذکور همدلی، هماهنگی و داشتن تعامل در بین مدیران اداره‌ها را مهم دانست و گفت: همه در برابر مردم مسئول هستیم و در یک جبهه قرار داریم و آن جبهه خدمت به مردم و پیشرفت کشور است.

سیدرضا جوادپور، با اشاره به قانون‌گرایی در اداره‌ها، افزود: اجرای قانون باید برای همه یکسان باشد و نباید در اجرای قانون به دوری و نزدیکی اشخاص توجه کرد و تبعیض قایل شد.

وی به صرفه‌جویی اداره‌ها به‌ویژه در مصرف برق اشاره کرد و متذکر شد: ما سرباز نظام هستیم و مسئولیت صرفه‌جویی یعنی درست مصرف کردن به ما سپرده شده است.

فرماندار لنگرود توجه به برطرف شدن مشکلات آب کشاورزی، آب شرب شهری و روستایی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مشکلات آب زیبنده مردم خوب لنگرود نیست و ما وظیفه داریم برای جلب رضایت مردم شبانه‌روز تلاش کنیم.

وی از خرید 7 هزار تن برگ سبز چای توسط کارخانه‌های لنگرود خبر داد و یادآور شد: پول خرید برگ سبز چای در حال پرداخت است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

جوادپور با اشاره به توجه دولت به چایکاران در سال جاری خاطرنشان کرد: نماد سربلندی و عظمت کشور ما سازندگی است بنابراین سعی کنیم در راستای این هدف گام برداریم.
- /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 28 ارديبهشت 1393
مثلا مازندران کنترل ابهای باران برفی چشمه ای مازندران وجود ندارد که بی رویه میریزد به دریا بدون بستن سد یا بند صد حیف کی میخواد بهینه سازی بشه بابقول خودشون کمبود منابع

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.